"Meteoritas: Paslapčių ir Mokslinių Atradimų Romanas" - Dan Brown

10,00 €
6,00 €
Su mokesčiais
0/5

"Meteoritas" yra Dan Brown sukurtas įtraukiantis romanas, kuriame susipina mokslas, politika ir paslaptys. Ši knyga atveda skaitytojus į ekstremalių klimato sąlygų ir nepaaiškinamų reiškinių pasaulį, keldama klausimus apie žmogaus pažinimo ribas ir mokslo galimybes.

Dalintis

Dan Brown knygoje "Meteoritas" pasakoja apie NASA atradimą, kuris gali turėti neįkainojamą poveikį visam žmonijai. Veiksmas vyksta tiek Žemėje, tiek kosmose, o romane detaliai aprašomi ne tik atradimai, bet ir sudėtingi politiniai manevrai, kurie atsiskleidžia tyrinėjant meteorito paslaptį. Veikėjai - mokslininkai, politikai, žurnalistai - susiduria su etiniais iššūkiais ir pavojais, kurie gali pakeisti jų likimus. "Meteoritas" yra nuotykių ir suspensijos pilnas kūrinys, skatinantis skaitytojus mąstyti apie didžiąsias pasaulio mįsles.

#Meteoritas #DanBrown #Romanas #MoksliniaiAtradimai #Politika #Paslaptys #NASA #Kosmosas #Žemė #Etika #Pavojai #Nuotykiai #Suspensija #MoksloGalimybės #ŽmonijosAteitis #PažinimoRibos

Skruzdeliukas.lt prekių siuntimo sąlygos

Prekės yra siunčiamos į betkurį pasirinktą Lietuvos Omnivos paštomatą.

Prekės dažniausiai išsiunčiamos per 1-2 dienas po gauto apmokėjimo.

Pristatymo kaina Lietuvoje į Omnivos paštomatus - 3 eurai.  Krepšeliui už 30 eurų ir daugiau - pristatymas nemokamas.

Galimas siuntimas į užsienį, siuntimo kaina skaičiuojama atskirai atsižvelgiant į siunčiamą šalį ir prekę (dydį, kiekį)